As nosas aulas de 0 a 6 anos

Na Escola Infantil Niño Jesús queremos mostrarlle o máximo posible acerca das nosas instalacións a través das seguintes imaxes. Contamos con aulas adaptadas para que todos os nosos nenos sentan cómodos e gocen aprendendo.

1º Ciclo Aula Bebés

Na aula de 0 a 1 anos é a primeira etapa de neno/a. O noso obxectivo é axudarlle no proceso de aprendizaxe. No afecto, relación do xogo e a estimulación. Nesta etapa o neno experimenta unha serie de cambios físicos psicomotores.

Aula Bebés - Escola Infantil Niño Jesús

Aulas adaptadas ás súas necesidades

1º Ciclo Aula 1-2 Anos

Nesta etapa consideramos que o máis importante é o desenvolvemento integral do neno. É o medio polo que desenvolvemos o pensamento, a linguaxe potenciando o desenvolvemento emocional, intelectual, social e adquisición de valores.

Aula 1-2 anos - Escola Infantil Niño Jesús

Potenciamos o seu desenvolvemento emocional e intelectual

1º Ciclo Aula 2-3 Anos

Nestas idades é moi importante fomentar a autonomía persoal dos nenos para que identifiquen sentimentos e emocións, os hábitos de respecto e colaboración. Iniciarémonos na grafomotricidad e cuantificación numérica.

Aula 2-3 anos - Escola Infantil Niño Jesús

Comezarán a escribir e a contar

2º Ciclo Aula 3-6 Anos

Unha educación baseada nos valores. A nosa escola ofrece un ensino bilingüe e personalizado. Buscamos o desenvolvemento físico, social e afectivo dos nenos, a través das diferentes actividades.

Aula 2-3 anos - Escola Infantil Niño Jesús

Aprenderán outros idiomas que mellorarán o seu desenvolvemento persoal