Coñece a Escola Infantil Niño Jesús

A Escola Infantil Niño Jesús é un centro de educación, que pertence á Fundación Raiola, de Iniciativa Social e subvencionada pola Xunta de Galicia, onde se atende a nenos/as desde os 0 meses aos 3 anos. Tamén contamos co segundo ciclo de Educación Infantil para nenos e nenas, de 3 a 6 anos.

Coñece ao noso persoal

Somos un equipo de profesionais altamente capacitado, novo, con experiencia, cunha gran vocación cara á infancia e un gran sentido da responsabilidade. Grandes profesionais formados en Educación infantil, pedagoxía e atención temperá conforman un equipo perfecto para o desenvolvemento dos nenos nos primeiros anos da súa vida.

Que pretendemos?

O noso obxectivo principal é contribuír ao desenvolvemento físico, afectivo, social e intelectual dos nosos alumnos nunha contorna no que os nenos sentan queridos e respectados. Para logralo establecemos un trato próximo coas familias, ás que consideramos como unha parte importante desta aprendizaxe. Traballamos en conxunto para que os pais e nais participen nas diversas actividades que desenvolvemos ao longo do curso.

Que pretendemos?